www.darufamily.com

www.darufamily.com
مقالات آموزشی
دسته‌بندی کالاها
معرفی محصولات طبیعی پاکسازی پوست

بالابر نفر بر به ماشینی گفته می‌شود که برای حمل افراد یا کالاهای مختلف در ارتفاعات استفاده می‌شود. بالابر نفربر به نام‌های آسانسورهای خانگی یا هیدرولیک نیز معروف است و عملکرد بالابرهای نفربر با جرثقیل و یا لیفتراک متفاوت است. عملکرد بالابر نفر باتوجه‌به عوامل مختلفی از جمله ظرفیت، امنیت، محیط کار، نوع کاربرد و قیمت دستگاه متفاوت است. بالابر نفربر به‌صورت نیمه کابین یا فول کابین تولید می‌شود به این دلیل که باید از امنیت بالایی برخوردار باشد.

در زمان‌های قبل که هنوز بالابر اختراع نشده بود، انسان‌ها مجبور بودند برای دسترسی به مکان‌های بالاتر از وسایلی ابداعی مانند چوب و نردبان استفاده کنند. ازاین‌رو با این شرایط یک سری از وسایل کاربردی اختراع شد تا کار انسان‌ها راحت‌تر گردد. به‌عنوان‌مثال می‌توان به بالابر اشاره داشت که در مدل های مختلف ساخته شده است که دارای قیمت های متفاوتی نیز است. در ادامه انواع مختلف بالابر نفربر به همراه قیمت آن‌ها گفته شده است.

قیمت بالابر نفربر

قیمت بالابر نفربر باتوجه‌به مکانیزم عملکرد و ارتفاعی که جابه‌جا می‌کند، متفاوت است. برخی از تأمین‌کنندگان بالابر ساختمانی نسبت به ارائه بالابر ساختمانی ارزان‌قیمت اقدام می‌کنند، اما ما استفاده از این بالابرها را به‌هیچ‌وجه توصیه نمی‌کنیم؛ زیرا در آن از الکتروموتور 3000 دور استفاده شده است. الکتروموتور 3000 دور در بالابر موجب سرعت زیاد و تکان‌های ناگهانی و بیش از حد در هنگام جابه‌جایی وسایل و مصالح می‌شود.

قیمت بالابر نفربر خانگی به نسبت کمتر است؛ اما این بالابرها به همان اندازه ایمن و بسیار کارآمد هستند. به‌طورکلی قیمت یک بالابر برقی باتوجه‌به ابعاد و ارتفاع کار، برند، نوع و قدرت موتور قابل تغییر است. مهم‌ترین عوامل در تعیین قیمت بالابر نفربر عبارت‌اند از:

  • نوع موتور بالابر نفربر
  • ابعاد بالابر
  • مقدار طرفیت بالابر نفربر
  • قدرت موتور بالابر
  • ایمنی و امنیت آن
  • ابعاد کابین
  • میزان ارتفاع بالابر
  • جنس و برند بالابر نفربر

امکانات و کاربرد بالابر نفربر باتوجه‌به قیمت آن متفاوت است. اما برخی از مهم‌ترین کاربردهای بالابر نفربر که در بسیاری از آن‌ها یکسان است در ادامه گفته شده است:

  • مجهز به شیر سرعت غیرمجاز
  • دارای سیستم خنک‌کننده
  • شیر پارگی
  • مجهز به گرمکن روغن
  • شیر فشار
  • دکمه هشدار در مواقع خطر
  • دکمه توقف اضطراری
  • ترموستات حرارتی موتور
  • مجهز به ترمز ایمنی
  • سیستم پشتیبان به جهت پایین آورنده در مواقع اضطراری
  • قطع برق برای نجات اضطراری

اینها برخی از مهم‌ترین کاربردهای بالابر نفربر که تأثیر مستقیمی بر قیمت نیز دارند.

نرخ بالابر نفربر صنعتی

نرخ بالابر نفربرصنعتی از جهتی که بیشترین کاربرد را نسبت به سایر مدل‌های بالابر دارد، از اهمیت بیشتری برخوردار است. بالابر نفربر صنعتی از لحاظ ساخت و ظاهر با بالابر نفربر ساختمانی شباهت‌های زیادی دارد؛ اما در بالابرهای نفربر صنعتی معمولاً مدت‌زمان استفاده از دستگاه به‌مراتب بیشتر از بالابر آپارتمانی است و ممکن است یک فرد بین 6 الی 10 ساعت به‌صورت پیوسته از آن استفاده کند. به همین دلیل امنیت در بالابرهای صنعتی در گرو استحکام بیشتر اتصالات و تجهیزات است و هرچقدر این تجهیزات حجیم‌تر و بیشتر باشد از قیمت بیشتری برخوردار است.

یکی دیگر عوامل تأثیرگذار در قیمت بالابر صنعتی، نوع آن است. همان‌طور که می‌دانید به‌طورکلی بالابر نفربر به دودسته ثابت و متحرک تقسیم می‌شوند. باتوجه‌به اینکه بالابرنده متحرک نیازمند به‌کارگیری تجهیزات پیشرفته بیشتری است، از قیمت بیشتری نیز برخوردار است.

خرید بالابر نفربر

بسته به تفاوت ارتفاعی که باید برطرف شود، توصیه می‌شود بالابری را انتخاب کنید که به بهترین وجه با نیاز شما و زمینه استفاده مطابقت دارند. در واقع بالابرهای کارخانه‌های تولیدی دارای ویژگی‌های فنی متفاوتی نسبت به آسانسورهای باربری طراحی شده برای مصارف شهری هستند. اغلب در یک کارخانه صنعتی نیاز به حمل مواد از یک طبقه به طبقه دیگر اتفاق می‌افتد. از سوی دیگر، در زمینه عمران، ساخت سازه‌ها و ساختمان‌ها باید مقررات سختگیرانه‌تری را در مورد غلبه بر موانع معماری در نظر بگیرند. برای هر دو زمینه صنعتی و عمرانی، بیسون صنعت، بهترین مرجع فروش بالابر نفربر راه‌حل‌هایی ایده آلی را برای مقابله مؤثر و ایمن با هر اختلاف ارتفاع ارائه می‌دهد.

بالابر نفربر جزو تجهیزاتی محسوب می‌شوند که امنیت و کیفیت آنها از همه چیز مهم‌تر است. چرا که افراد از آنها در ارتفاع زیاد استفاده می‌کنند و در صورت نداشتن امنیت باعث آسیب‌های مالی و جانی خواهد شد. تعریف‌های مختلفی از بالابر نفربر و جود دارد؛ اما ساده‌ترین تعریف بالابرنده بر این است که وسیله‌ای برای بالابردن افراد در ارتفاع‌های متفاوت در زوایای گوناگون برای انجام کار یا حمل بار استفاده می‌شود. بالابر نفربر از جهتی حائز اهمیت است که باعث مصرف انرژی کمتری می‌شود و می‌تواند کارها را در کمترین زمان ممکن انجام دهد. بسیار از افراد بالابر نفربر را با جرثقیل، بالا کشنده‌ها لیفتراک و یا آسانسور اشتباه می‌گیرند درحالی‌که بین بالابر و سایر وسایل تفاوت‌هایی وجود دارد و همچنین قیمت آنها بر اساس عوامل مختلفی تعیین می‌شود. برای اطلاع دقیق از قیمت بالابرنفر بر و ویژگی‌های آن با تیم بیسون صنعت در تماس باشید.

فروش بالابر نفربر

با پیشرفت کسب‌وکار در این دنیای مدرن، با اضافه‌شدن کارخانه‌های مختلف، مترو سازی، شهرسازی و غیره صنعت تولید، ساخت و فروش بالابر نفربر توسعه پیدا کرده است. فروش بالابرها از جهتی حایز اهمیت است که در تأمین امنیت و کیفیت و سرعت کار افراد تأثیر مستقیمی دارند و مسئولین موظف هستند برای کاهش هزینه‌ها و خسارات ناشی از عدم کیفیت بالابر نفر، سعی در خرید بالابر نفر باکیفیت کنند.

بالابرهای نفربر از نظر کاربردشان انواع مختلفی دارند و هرکدام از مدل‌های آن در شرایط خاص خود استفاده می‌شود و قیمت متفاوتی دارند که شما موظف هستید بر اساس نیاز خود و بودجه‌ای که در نظر گرفته‌اید مدل موردنظر را انتخاب کنید. در ادامه انواع بالابر نفربر به همراه کاربرد آن‌ها توضیح داده شده است.

بالابر نفربر آپارتمانی

بالابر نفربر آپارتمانی بیشتر در منازل استفاده می‌شود و وظیفه آن جابه‌جایی افراد بین طبقات ساختمان است. نفربر آپارتمانی اغلب در ساختمان‌هایی که امکان نصب آسانسور وجود ندارد استفاده می‌شود.

بالابر نفربر ساختمانی

آیا به ساختمان‌های در حال ساخت توجه کرده‌اید؟ بالابر نفربر ساختمانی معمولاً در این نوع ساختمان‌ها استفاده می‌شود و مجهز به سیستم ایمنی بسیار مطمئنی مانند چتر نجات برای جلوگیری از سقوط، و سیستم قطع برق اضطراری برای نجات کسی که در کابین است.

بالابر نفربر خانگی

این نوع بالابر معمولاً برای جابه‌جایی سالمندان در منازل و یا خانه‌های سالمندان، بیمارستان‌ها و هتل‌ها استفاده می‌شود. از مهم‌ترین مزایای این نوع بالابر نفربر خانگی این است که باتوجه‌به قیمت مقرون‌به‌صرفه‌ای که دارند، کارایی آن‌ها بسیار مفید است.

بالابر نفربر نردهای

بالابر نرده‌ای در ساختمان‌های مسکونی استفاده می‌شود، به این صورت که بر روی پله نصب می‌شود به همین دلیل به آن بالابر پله نیز می‌گویند.

بالابر نفربر قیچی نفربر

بالابر قیچی نفربر یکی از محبوب‌ترین انواع بالابر در صنعت است و کاربردی مشابه بالابر آکاردئونی دارد. بالابر قیچی برای جابه‌جایی افراد در صنایع مختلف مورداستفاده قرار می‌گیرد. ظرفیت سبد این بالابر از 230 کیلوگرم تا 2000 کیلوگرم متغیر است. بالابر نفربر قیچی برای استفاده در ساختمان‌ها، نظافت محیط‌های مختلف، تعمیرات و یا رنگ‌آمیزی و به‌طورکلی برای استفاده در فضاهای باریک مناسب است.

بالابر نفربر دستی

یکی از مزیت‌های بالابر دستی این است که می‌توان آن را به‌صورت دستی و به مقدار دلخواه تنظیم کرد؛ بنابراین در مکان‌هایی مانند کارخانه‌ها، کارگاه‌ها و انبارها بسیار محبوب است.

بالابر نفربر عنکبوتی

بالابر عنکبوتی مخصوص استفاده در ارتفاعات بالا است. اگر می‌خواهید به یکی از دورترین نقاط ساختمان خود دسترسی داشته باشید باید از بالابر عنکبوتی استفاده کنید.

برخی از مهم‌ترین مزایای بالابر عنکبوتی عبارت‌اند از:

حرکت عمودی و افقی با انعطاف‌پذیری بسیار بالا

آسیب‌پذیری کم و سازگار با محیط‌زیست

قابلیت تنظیم در هر ارتفاعی

تحمل وزن تا 350 کیلوگرم

قابل‌استفاده در ارتفاع بیش از 12 متر

بالابر نفربر صنعتی

به‌طورکلی دو نوع بالابر صنعتی وجود دارد که یکی از این بالابرها به‌صورت ثابت بوده و دیگری به‌صورت متحرک است. این بالابرها بیشتر در موارد مختلفی که به صنعت ربط داشته باشند مورداستفاده قرار می‌گیرند، بنابراین مکان‌هایی که می‌توان در آنجا این بالابرها را مشاهده نمود عبارت‌اند از: کارگاه‌ها، کارخانه‌ها، سردخانه‌ها و انبارها.

بالابر نفربر صنعتی متحرک

همان‌طور که از اسم این وسیله مشخص است، توان جابه‌جایی و حرکت در یک مسیر خاص را دارد. این جابه‌جایی به‌واسطه چرخ‌هایی است که در زیر این بالابر متحرک جای‌گذاری شده است. همچنین این وسیله به دلیل متحرک بودن و ویژگی قابل تغییر بودنش می‌تواند به‌واسطه مشتری در هر ارتفاع دلخواهی که توان داشته باشد، تنظیم شود. از مدل‌های دیگر این بالابرها می‌توان در صنایع و کارخانه‌ها استفاده کرد.

همچنین مورد دیگری که باید اطلاع داشته باشید، این است که بالابر متحرکت به دسته‌های مختلفی همچون بالابر مفصلی، تلسکوپی، بالابر پشت کامیونی، خودکششی، نفربر یا باربر، میز هیدرولیک و … اشاره دارد.

بالابر نفربر صنعتی ثابت

اگر می‌خواهید اطلاعات بیشتری در مورد بالابر صنعتی ثابت داشته باشید، بهتر است بدانید که این نوع بالابر از نوع هیدرولیکی است که بیشتر در یک مکان نصب شده و بیشتر برای جابه‌جایی بار مورداستفاده قرار می‌گیرد، همچنین این بالابر از قدرت بسیار فراوانی برخوردار است که می‌تواند در موارد مختلف بسیار کاربردی عمل کند.

بالابرهای هیدرولیک با جک مستقیم و غیرمستقیم

این وسیله به‌صورت هیدرولیکی بوده و جک مستقیم دارد. همچنین جک هیدرولیکی آن به‌صورت مستقیم و بدون واسطه در قسمت زیرین کابین مورداستفاده قرار گرفته است که بعد از گرفتن دستور پاورپوینت فعالیتش شروع می‌شود. حرکت جک‌ها به این صورت است که با استفاده از پمپاژ روغن در داخل جک‌ها، می‌توان شاهد به حرکت درآمدن کابین بود. در برخی موارد هم جک هیدرولیک به‌صورت غیرمستقیم مورداستفاده قرار گرفته است، در این مورد جالب است بدانید که پاورپوینت به دلیل داشتن فاصله از جک‌های هیدرولیکی، روغن هیدرولیکی به‌واسطه یک شیلنگ به‌طرف جک‌ها هدایت شده و باعث به حرکت درآمدن کابین می‌شود.

اگر برای راحتی جابه‌جایی وسایل و افراد کسب‌وکار صنعت خود قصد خرید بالابر نفر یا خرید بالابر معمولی را دارید، پیشنهاد می‌کنیم که از کارشناسان ما کمک بگیرید، همچنین این افراد زبده و باتجربه همواره سعی بر این موضوع دارند که بتوانند بهترین بالابرها را همچون بالابرهای ریلی به شما معرفی نمایند تا بیشترین کاربرد را در حیطه کاری شما داشته باشد.

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که می‌خواهید به کارهای خود در کسب‌وکارتان سرعت ببخشید، پیشنهاد ما این است که برای جابه‌جایی افراد، خرید بالابر نفربر یا برای جابه‌جایی وسیله‌ها خرید بالابر معمولی را دستور کار خود قرار دهید. اگر برای خرید این نوع از بالابرها مصمم بودید یا هر سوالی در این راستا برای شما پیش آمد، می‌توانید با کارشناسان متخصص ما در بیسون صنعت در میان بگذارید تا بهترین جواب در این حوزه را دریافت نمایید

 

مطالب مشابه
معرفی محصولات طبیعی پاکسازی پوست
20 مهر 1401
معرفی محصولات طبیعی پاکسازی پوست
بالابر نفربر به وسایل یا ماشین‌هایی گفته می‌شود، که برای حمل کردن افراد یا بار از آنها استفاده می‌شود. نحوه کار ...
17 مهر 1401
چگونه از باتری زمین شوی صنعتی نگه داری کنیم؟
زمین شوی صنعتی یکی از رایج‌ترین و پرکاربردترین دستگاه نظافت در محیط‌های مختلف صنعتی و تجاری می‌باشد. اکثر مدل‌های اسکرابر ...
12 مهر 1401
بهترین دستگاه‌ فرش‌شوی صنعتی در سال 1401
دستگاه‌ فرش‌شوی یکی از تجهیزاتی است که نه تنها در خانه‌، بلکه در ادارات، مراکز خرید، رستوران‌ها و بسیاری از ...
16 شهریور 1401
دیدگاه ها
امتیاز دهید : 5 از 4
کلیه محتوای این سایت متعلق به مجموعه داروخانه شبانه روزی دکتر فکوری میباشد.